Wednesday, May 26, 2010

'Φυσικό versus ψηφιακό' _Το δίπολο... οι μεν της παράδοσης και οι δε της καινοτομίας...

Το δίπολο αυτό μπορεί να μην είναι τόσο απόλυτο.
Σε μερικές περιπτώσεις δεν ίσχύει το 'μέτρον άριστον'?--Κρίνουμε ανάλογικά. Οι Αρχιτέκτονες δεν είναι αυτοι που κρίνουν την σχέση και το μέτρο?

Ο τρόπος χρήσης εργαλείου (εξουσίας) κατ' εμέ είναι πιό κρίσιμο, και όχι το ίδιο το εργαλείο. Κάθε εποχή έχει/δημιουργεί τα εργαλεία της, τους ιούς και τα αντισώματά της ανάλογα (είτε παραδοσιακά είτε ψηφιακά).

1 Μήπως και πάλι (τοίχος του Βερολίνου) έχει να κάνει με μνήμες ___τι σβήνουμε/ξεχνάμε και τι κρατάμε? και για πιο ΛΟΓΟ.
Η' μια ανάγκη να πάμε γενικά κάπου αλλού?? (Επιστροφή στον 'Παράδεισο' κατά κο. Νίκο Σιδέρη, αλλά μέσω της ελεγχόμενης ψηφιακής πραγματικότητας? βλέπε cybersex! )

2 Τόσες εξελίξεις/μεταβολές και τόση πληροφορία στο μυαλό, που πια εκ των πραγμάτων αδυνατεί το μυαλό να την συγκρατήσει όλη. Σε ψυχαναλυτικό ερωτηματολόγιο 'τεστ' (Ψυχολόγος Irene Xira, B.A., M.Sc) με ερωτήσεις του τύπου 'πόσες φορές έχεις αλλάξει τόπο διαμονής/ πόσους θανάτους/ χωρισμούς' κτλ ---όσο περισσότερες οι μεταβολές/αλλαγές/εμπειρίες τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα ..σχιζοφρένειας! Άραγε είναι ικανό το μυαλό? Γνωρίζουμε προς τα που πάμε?

3 Διάδραση-Ελεγχόμενη προσωπικότητα!!! Ακουμπώ ένα διαδραστικό αντικείμενο και γνωρίζω/αναγνωρίζω τις αντιδράσεις του! Αντίστοιχα 'το αυτοκίνητο' αλλά όχι και τόσο ένα σκύλο ή άνθρωπο, μόνο στην περίπτωση που είναι 'εκπαιδευμένο'... {'Εκπληξη, και έκσταση κατά Φρόυντ μέσω του φόβου αντιμετωπίζοντας την 'επαφή'!...αλλά και επιβεβαίωση της δύναμής μου ότι έχω τον έλεγχο!?} Με την διαφορά ότι στον ψηφιακό κόσμο, πάλι έχω τον έλεγχο και αισθάνομαι 'χειριστής-έχω τον έλεγχο' μιας κατάστασης. Και πάλι όμως αντίστοιχα στον φυσκό κόσμο έχω την επιλογή να κλείσω ή να ανοίξω ένα παράθυρο είμαι 'χειριστής-έχω τον έλεγχο' μιας κατάστασης.


4. Συνημμένο από εργασία μου. (Α-μηχανία)


ΑΠΛΑ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ. ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ οποιοδήποτε FEEDBACK

Ευχαριστώ

1 comment:

  1. περί '2' :Το ασυνείδητο στο όνειρο φέρει εις περας μια διαδικασία αποφόρτισης και 'επανασυγκρότησης δίσκου'... no 'FORMAT' but 'defragment'

    ReplyDelete